Ganguro och manga

                           En kompis tipsade mej om denna söta stil♥
                   Så jag har kollat upp lite fakat om den på wikpedia.
                  Så här kommer lite fakta om ganguro ^^
                 ganguro är en del av japanskt galmode ( men det är inte så svårt att lista ut haha >.<)
               Kännetecken för ganguro är solbrunhud blekt hår och färgglada kläder :)
               men självklart ochså mycket smink runt ögonen ^^.
               Så nu vet nu lite mer om ganguro!
               Annars idag har jag inte gjort så mycket!
             Det har varit en riktig slappar dag för mej (skönt)
              Mest har jag bara legat i min säng och läst manga >.<
            Har blivit helt beroende av Neon genesis evangelion den e super bra!



                               

                                 Älskar värkliegn denna stil ^^



                                                    
           

                        

                                     



                                   


                                       

                        Fler bilder finns på      www.street-style.com.ua/.../ganguro21.jpg                                       


Kommentarer
Postat av: ilana

dom är så sjukt fula :(

2009-12-22 @ 17:56:19
URL: http://iillaannaa.blogg.se/
Postat av: Tova ^^

haha nepp dom e ju skit coola XD!!

2009-12-23 @ 12:50:59
URL: http://zingova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0