Första bilden

                           Nu har jag äntligen köpt en nya data istället för den gammla skiten ^^
                         Köpte den på mellandagsrean på elgiganten det är en Packrad bell älskra den♥
                             Så nu kan jag äntligen ta foton den har en webbcam den är väll sådär 
                        men bättre en inget >.<. Men föresten har jag faktist hittat den där överföring´skiten
                          till Leos digitalkamera ^^. Så ska ta några foton med den och lägga ut på bloggen ;)
                       Men skulle laddat upp några bilder från min mobil men minneskortet har pajat (igen)
                             Men nu kommer första bilden av Zingo på min blogg♥
                           Men den är tyvär tagit med webbcam :( men bättre än inget :)
                       Ska visa en bild på min laptop senare när jag kommer hem!






                                                                      
                 haha han var lite trött när vi tog bilden inte den bäst men jaja :D




                                                             
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0